Facebook daje sporo możliwości jeśli chodzi o działania marketingowe i reklamę. Warto je wykorzystać w promocji biznesu lokalnego. Żeby to było możliwe musisz najpierw poznać podstawowe zasady dotyczące reklamy na Facebooku.
Jak działa reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku działa w ten sposób, że za opłatą można wyświetlać określone treści, komunikaty, obrazy, wideo i inne formaty, konkretnie wybranym typom użytkowników. Facebook wie o nas dużo - nie oszukujmy się. Na podstawie polubień i informacji podawanych w naszym koncie jest w stanie określić listę zainteresowań i informacji demograficznych.
Ile kosztuje taka reklama małego biznesu?
W zależności od tego jaką formę reklamy wybierzesz (o tym zaraz) będziesz mieć do wyboru różne modele rozliczeń. Możesz być obciążany za każde kliknięcie w Twoją reklamę (koszt za kliknięcie / cost per click) lub za 1000 wyświetleń (cost per mille - CPM).Koszt reklamy może się różnić. Wszystko działa w systemie aukcyjnym. Wybierasz do kogo chcesz dotrzeć, jak długo chcesz wyświetlać reklamę i w oparciu o to Facebook wylicza Ci sugerowaną stawkę. Możesz oczywiście dać mniej, ale wtedy możesz pojawiać się dużo rzadziej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz