Jakie czynniki wpływają na to, że strona pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania? Jak zdobyć odpowiednie pozycje w wynikach odpowiednich dla danego, konkretnego miejsca? Z jednej strony to nie jest takie proste, z drugiej można się tego nauczyć. Zaraz Ci powiem, jak osiągać pozycje.
1. Optymalizacja
Pozycjonowanie lokalne może obejmować wiele różnych działań. Na pewno na start warto zadbać, by strona firmowa (np. Twojego biura rachunkowego, restauracji lub hotelu) była dobrze zoptymalizowana. Zadbaj, aby nazwa miejscowości, w której działasz była dobrze widoczna na każdej podstronie. Dodaj dane adresowe do stopki i numer telefonu. Warto także zweryfikować swoją stronę w mapach.
Następnie dodaj miasto do tytułu swojej strony - to ten niebieski napis, który wyświetla się w Google w wynikach wyszukiwania. Można to zrobić w łatwy sposób i każdy, kto robił stronę internetową wie jak.
2. Linki pozycjonujące z profili
Kolejna sprawa to linki prowadzące do Twojej strony. Zdobądź ich trochę z profili w mediach społecznościowych i lokalnych branżowych katalogów firm - pozakładaj je, wypełnij unikalnymi opisami i daj link do swojej strony.
3. Wsparcie reklamą
Aby wypozycjonować się lokalnie warto także zadbać o rozpoznawalność marki. Chociaż minimalną kwotę przeznacz na reklamy AdWords. Dodaj także reklamę na Facebooku, która będzie pojawiała się konkretnie osobom w Twojej miejscowości. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, daj znać.
4. Aktywność lokalna i linki
Pamiętaj, aby aktywnie udzielać się w sieci. Na blogach i w lokalnej prasie internetowej możesz zostawiać komentarze z linkiem do swojej strony. Pamiętaj jednak, że zdobywanie linków może być potraktowane jako spam, a Google nie lubi takich praktyk. Dlatego najlepiej skontaktować się ze specjalistą, który wie, jakie linki zdobywać, by osiągać skuteczne rezultaty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz